26 – La rămas bun

                                                                           

Image

„În memoria bunului meu prieten, scriitorul  Mihai Nebeleac”

 

Era atâta iarnă-n Rona şi în tine

În noaptea-n care tu te-ai stins.

Spune-mi dincolo-i mai bine,

Sau nu mai ai nimic de zis ?…

Să fi rămas măcar pentru o zi, amice,

La ce atâta grabă pentru drum ?

La vară grâul da –va iar în spice

Tu fă cumva şi vino oarecum.

În viaţa asta tristă şi amară,

Am fost de toate, prieteni şi duşmani,

Dar ne împăcam la o votcă   de secară

Şi colindam ca la sfârşit de an.

Eu te-am iertat de mult, bătrâne

Acum e rândul tău ca să-mă ierţi,

Nici mie mult nu-mi mai rămâne

Căci se topeşte ceara sub peceţi.

Era atâta iarna-n Rona şi în tine

În noaptea-n care tu te-ai dus.

Spune-mi: dincolo-i mai bine,

Sau nu mai ai nimic de spus?…

 

 

Lasă un răspuns

